JanekPradera JanekPradera
2020
BLOG

Ostatnia rozmowa braci Kaczyńskich – paniczny strach Karnowskich

JanekPradera JanekPradera Polityka Obserwuj notkę 28

O ostatniej rozmowie braci Kaczyńskich pisałem już wcześniej:

 
Ta rozmowa w bardzo złym świetle stawia Jarosława Kaczyńskiego (relacja Kaczyńskiego o jej przebiegu pasuje świetnie do bajek z mchu i paproci) i dlatego PiS-owscy propagandziści Karnowscy, aby zmniejszyć działanie jej ujawnienia,  już twierdzą że jest sfałszowana .
 
 
Mądry zrozumie, a głupiemu i tak nie wytłumaczysz

"Jestem lumpen-liberałem aspirującym do łże-elit, tkwiącym w układzie i uprawiającym quasi-terror. Mój dziadek zakładał KPP i służył w Wehrmachcie, a prababcia była funkcjonariuszem carskiej Ochrany" "Panie, zachowaj mnie od zgubnego nawyku mniemania, że muszę coś powiedzieć na każdy temat i przy każdej okazji"

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka