JanekPradera JanekPradera
373
BLOG

Czy nazywanie ZSL-owców komunistami jest zniesławieniem?

JanekPradera JanekPradera Polityka Obserwuj notkę 6

Odnosząc się do gróźb Janusza Wojciechowskiego  procesem karnym za to że nazwałem Go, byłego członka reżimowego ZSL-u komunistą (też prokuratora i sędziego za Jaruzela)

 
poważnie pytam: Czy członków reżimowego ZSL mamy prawo nazywać komunistami?
 
 
Uprasza się osoby bezmózgie,  osoby które uważają że przynależność do ZSL, SD, PZPR nie była niczym zdrożnym jaki i anonimowych asystentów posłów PiS aby nie komentowali tutaj

"Jestem lumpen-liberałem aspirującym do łże-elit, tkwiącym w układzie i uprawiającym quasi-terror. Mój dziadek zakładał KPP i służył w Wehrmachcie, a prababcia była funkcjonariuszem carskiej Ochrany" "Panie, zachowaj mnie od zgubnego nawyku mniemania, że muszę coś powiedzieć na każdy temat i przy każdej okazji"

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka