JanekPradera JanekPradera
570
BLOG

Wierzycie, że Kaczyński nie wiedział o poczynaniach Ziobry i Kam

JanekPradera JanekPradera Polityka Obserwuj notkę 23

„Myślę, że wiele informacji nt. metod stosowanych przez CBA i postępowania Zbigniewa Ziobry do Jarosława Kaczyńskiego nie docierało. Pamiętam przesłuchanie sprzed dwóch lat ws. przecieku o akcji CBA w ministerstwie rolnictwa, i jego reakcję na słowa Jaromira Netzla, byłego szefa PZU, który mówił o metodach stosowanych w tamtym czasie przez CBA i postępowaniu Ziobry. Prezes PiS był tym zszokowany i wyczuwałem w tym autentyzm - mówi Janusz Kaczmarek, były prokurator krajowy i szef MSWiA w gabinecie Jarosława Kaczyńskiego….”

 
Wierzymy oczywiście, taki dobry car Jarosław Polskęzbaw i tylko źli bojarzy. A może wtedy też był na proszkach?
 
Mądry zrozumie, a głupiemu i tak nie wytłumaczysz

"Jestem lumpen-liberałem aspirującym do łże-elit, tkwiącym w układzie i uprawiającym quasi-terror. Mój dziadek zakładał KPP i służył w Wehrmachcie, a prababcia była funkcjonariuszem carskiej Ochrany" "Panie, zachowaj mnie od zgubnego nawyku mniemania, że muszę coś powiedzieć na każdy temat i przy każdej okazji"

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka