JanekPradera JanekPradera
1078
BLOG

Janusz Wojciechowski - prześladowany komunista

JanekPradera JanekPradera Polityka Obserwuj notkę 27

Janusz Wojciechowski były komunista z ZSL opisuje prześladowania jakich doświadczał od niedobrych ludzi http://januszwojciechowski.salon24.pl/275062,atakuja-mnie-wiec-jestem Jako szczególnie porządny człowiek jest szczególnie doświadczany (pewno tak sądzi JW). Pan Wojciechowski bardzo niechętnie przypomina Swoją komunistyczną przeszłość. Proszę sprawdzić Jego stronę http://januszwojciechowski.pl/. Przypomnę że wstąpił do reżimowego komunistycznego ZSL w 1984 r., roku gdy zamordowano Ks. Jerzego Popiełuszkę. Nie mógł JK nie wiedzieć o zbrodniach komunistów. Czym może kierować się człowiek w 1984r. wstępując do ZSL, SD czy PZPR? Skórw…em   albo/i  karierowictwem. Jego kariera prawnicza za czasów komuny to prawdziwy ekspres. Pytania na które Pan JK raczej nie będzie chciał odpowiedzieć. W jakich sprawach orzekał będąc za komuny sędzią i co robi Janusz Wojciechowski na Liście Wildsteina ?

"Jestem lumpen-liberałem aspirującym do łże-elit, tkwiącym w układzie i uprawiającym quasi-terror. Mój dziadek zakładał KPP i służył w Wehrmachcie, a prababcia była funkcjonariuszem carskiej Ochrany" "Panie, zachowaj mnie od zgubnego nawyku mniemania, że muszę coś powiedzieć na każdy temat i przy każdej okazji"

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka