JanekPradera JanekPradera
659
BLOG

Wybitne mózgi PiSu śmieją się z prof. Marcina Króla

JanekPradera JanekPradera Polityka Obserwuj notkę 15

 

Wydawało mi się że po kompromitacji z Facebookiem Kataryna  zamilknie. Niestety nie ma rzeczy i wtopy, która mogłaby Katarynę pozbawić  przekonania o swoich szczególnych przymiotach intelektualnych.  Ale może jak się ma tak znakomitych akolitów jak Janke  (kiedyś współpracownik innego Króla, TW Adama) to można czuć się wyjątkowo. "Znaj proporcją, mocium panie".  

"Jestem lumpen-liberałem aspirującym do łże-elit, tkwiącym w układzie i uprawiającym quasi-terror. Mój dziadek zakładał KPP i służył w Wehrmachcie, a prababcia była funkcjonariuszem carskiej Ochrany" "Panie, zachowaj mnie od zgubnego nawyku mniemania, że muszę coś powiedzieć na każdy temat i przy każdej okazji"

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka