JanekPradera JanekPradera
872
BLOG

240 tys. zł dla Romaszewskiego za internowanie

JanekPradera JanekPradera Polityka Obserwuj notkę 12

„240 tys. zł zadośćuczynienia i odszkodowania przyznał sąd znanemu opozycjoniście z PRL i byłemu działaczowi NSZZ "Solidarność" Zbigniewowi Romaszewskiemu. W latach 80. był on przez ponad dwa lata więziony za działalność niepodległościową….” wiadomosci.onet.pl/kraj/sad-240-tys-zl-dla-romaszewskiego-za-dwa-lata-wiez,1,5391695,wiadomosc.html

 
 
„Przypomnijmy: w pierwszym podejściu kandydatowi PiS zabrakło 8 głosów. Romaszewski żalił się wówczas, że został skrzywdzony. - Będę teraz mniej zarabiał i więcej pracował, nie będę miał samochodu - biadolił na antenie TVN 24. - Czy korcą mnie przywileje? A kogo nie korcą! - dodawał. Wszyscy byli zszokowani, że legendarny działacz opozycji antykomunistycznej bez żenady mówi o materialnych aspektach swojej pracy.
Teraz dostał to, co chciał - większe uposażenie, gabinet z sekretarką, no i luksusową limuzynę.” www.se.pl/archiwum/romaszewski-doczeka-sie-samochodu_42037.html
 
 
A ja naiwnie myślałem że Oni walczyli o wolną Polskę….
Za 10 tysi miesięcznie to chyba sam bym do więzienia poszedł
 
Mądry zrozumie, a głupiemu i tak nie wytłumaczysz

"Jestem lumpen-liberałem aspirującym do łże-elit, tkwiącym w układzie i uprawiającym quasi-terror. Mój dziadek zakładał KPP i służył w Wehrmachcie, a prababcia była funkcjonariuszem carskiej Ochrany" "Panie, zachowaj mnie od zgubnego nawyku mniemania, że muszę coś powiedzieć na każdy temat i przy każdej okazji"

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka